FAQ - Częste pytania

1. W jakich godzinach czynna jest Drogeria?

  Drogeria czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00. Zamówienia poprzez stronę internetową można składać codziennie, 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy lub po godzinach pracy drogerii będą realizowane w następujące po nich dni robocze.


2. Jaki dowód potwierdzający zakup mogę otrzymać?

    Do każdego zakupu dołączony jest paragon fiskalny. Na życzenie klienta wystawiamy Fakturę VAT. Dane niezbędne do wystawienia faktury należy podać przy składaniu zamówienia, po wybraniu opcji Faktura VAT.


3. Jaki jest średni czas na realizację zamówienia?

    Czas realizacji zamówienia przez drogerię to 1-5 dni roboczych. Czas realizacji liczony jest od momentu przyjęcia zamówienia (płatne przy odbiorze) lub zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym (płatne z góry).  W szczególnych przypadkach czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w związku z koniecznością sprowadzenia zamówionego produktu do magazynu, o czym informujemy Państwa drogą mailową. Zamówienia po godzinach pracy apteki internetowej są realizowane najwcześniej w następny dzień roboczy. Czas dostarczenia przesyłki to 1-3 dni roboczych, w zależności od wybranej formy dostawy. Średni czas całkowitej realizacji zamówień oceniany przez naszych Klientów to 3 dni robocze.


4. Skąd wezmę nr konta bankowego i dane do przelewu?

    Wszystkie dane niezbędne do wykonania płatności znajdują się w zakładce "Wysyłka i Zwroty". Dodatkowo informacje te otrzymają Państwo również drogą mailową, po złożeniu zamówienia.


5. Gdzie znajdę cennik i formy dostawy?

    Wszystkie dostępne formy wysyłki oraz aktualny cennik znajdują się w zakładce "Wysyłka i Zwroty"


6. Jak postępować gdy przesyłka jest uszkodzona lub niekompletna?

    Każdorazowo fakt o uszkodzeniu lub braku w zamówieniu należy zgłosić do Biura Obsługi Klienta dzwoniąc lub pisząc wiadomość e-mail na adres biuro@drogeriawapteka.pl. Jeśli przesyłka jest uszkodzona nie należy odbierać jej od kuriera i dodatkowo sporządzić w jego obecności protokół szkody. wszelkie informacje o problemach z zamówieniem prosimy zgłaszać w możliwie najkrótszym czasie od chwili ich stwierdzenia.


7. Czy adres do wysyłki może być inny niż ten podany przy rejestracji lub podczas składania pierwszego zamówienia?

    Adres do wysyłki produktów może być inny przy każdym kolejnym zamówieniu. Wypełniając formularz zamówienia, w miejscu adres dostawy należy podać dane, na jakie paczka ma być wysłana.


8. Czy mogę anulować zamówienie?

    Zamówienie można anulować dzwoniąc lub pisząc do Biura Obsługi Klienta w możliwie najkrótszym czasie po jego złożeniu, jednak nie po nadaniu przesyłki. Wówczas zakupione produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki na podstawie odstąpienia od umowy. O poszczególnych etapach realizacji zamówienia są Państwo informowani osobna wiadomością e-mail.


9. Jakie są sposoby płatności za zamówienie?

    Za zamówienie mogą Państwo zapłacić:

        a) przy odbiorze paczki od pracownika firmy doręczającej - płatność za pobraniem

        b) płatności z góry:

            - za pośrednictwem systemu DotPay, klikając na jego ikonkę pojawiającą się po złożeniu zamówienia

            - zwykłym przelewem na nasze konto bankowe. Dane do przelewu otrzymacie Państwo w mailu potwierdzającym zamówienie.

© All rights reserved by DROGERIAWAPTEKA.pl
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz zmienić sposób zapisu i dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.