FAQ - Częste pytania


ZAMÓWIENIE, PŁATNOŚCI

1. Jak złożyć zamówienie?

W celu złożenia zamówienia przez stronę internetową drogeriawapteka.pl należy:

  1. 1. Odszukać produkt na stronie www.drogeriawapteka.pl
    2. Dodać produkt do koszyka.
    3. W ten sam sposób należy dodać wszystkie produkty, które chcemy zamówić.
    4. Po skompletowaniu zamówienia, należy kliknąć w ikonę koszyka (w prawym górnym rogu).
    5. W koszyku należy przystąpić do realizacji zamówienia klikając "Dostawa i płatność".
    6. Po lewej stronie należy zalogować się na swoje konto lub wypełnić dane kupującego.
    7. Następnie prosimy wybrać metodę dostawy, sposób płatności oraz zaakceptować regulamin.
    8. Zatwierdzić zamówienie przyciskiem "Zamawiam i płacę".

Potwierdzenie poprawnie złożonego zamówienia powinno pojawić się na skrzynce mailowej.

  1. 2. Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało poprawnie zapisane?

Po poprawnym złożeniu zamówienia, automatycznie zostanie wygenerowana wiadomość e-mail na adres podany podczas dokonywania zakupów wraz z numerem zamówienia i jego bieżącym statusem („oczekuje na realizację”).

  1. 3. Czy dostanę dowód zakupu?

Paragon lub fakturę za zakupy wystawiamy elektronicznie. Dokument jest wysyłany na wskazany w zamówieniu adres mailowy w formacie pdf.

  1. 4. Czy można anulować zamówienie?

W przypadku rezygnacji z zamówienia należy zgłosić ten fakt wiadomością e-mail bądź telefonicznie. Zamówienie może usunąć jedynie pracownik drogerii internetowej.
Jeśli zamówienie zostało wysłane, nie można dokonać jego anulacji.

  1. 5. Czy adres dostawy może być inny niż adres podany przy rejestracji konta?

Adres do wysyłki może być inny przy każdym kolejnym zamówieniu. Wypełniając formularz zamówienia należy wybrać adres z listy lub podać go na nowo.

  1. 6. Jaki jest aktualny koszt i termin dostawy produktów?

Wszystkie informacje na temat dostępnych form przesyłki oraz aktualny cennik znajdują się w zakładce "Wysyłka i cennik"

  1. 7. Czy drogeria wystawia faktury z odroczonym terminem płatności?

Niestety drogeria internetowa nie wystawia faktur z odroczonym terminem płatności.

  1. 8. Prawdopodobnie nie została dokonana płatność przed Przelewy24, ponieważ wystąpił błąd. Co mam zrobić?

Proszę o skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta - podpowiemy jak dokonać ponownie płatności.

  1. 9. Czy jest możliwość łączenia zamówień lub dołączenia do złożonego zamówienia kolejnego produktu?

Niestety, złożone zamówienie nie może być modyfikowane. Nie możemy dodawać ani odejmować produktów, również dwa złożone zamówienia nie mogą zostać połączone w jedno.

  1. 10. W jaki sposób zabezpieczane są produkty podczas transportu w drogerii?

Produkty wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej zabezpieczone są folią bąbelkową i zapakowane w karton lub foliopak. Puste przestrzenie wypełnione są papierem pakowym.

  1. 11. Dlaczego zawartość koszyka znika po pewnym czasie?

Niestety, produkty dodane do koszyka pozostają w nim tylko przez określony czas. Jest to ściśle związane z systemem drogerii internetowej oraz ciągłą aktualizacja stanów magazynowych.

  1. 12. Czy wysyłacie produkty za granicę?

Niestety aktualnie nie realizujemy wysyłek zagranicznych. Jeżeli pojawi się taka możliwość, stosowna informacja pojawi się na naszej stronie internetowej.

  1. 13. Czy można zmienić formę płatności z przelewu na „za pobraniem”?

W tym celu należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta. Pracownik drogerii zmieni formę płatności na „za pobraniem”. Należy pamiętać, że zmieni się wtedy koszt dostawy.

  1. 14. Zamówienie zostało do mnie wysłane, ale paczki do tej pory nie otrzymałem, co mogę zrobić?

Należy skontaktować się z nami poprzez wiadomość e-mail, bądź telefonicznie. Skontaktujemy się z firmą kurierską w celu wyjaśnienia sprawy.

  1. 15. Czy można zapłacić przelewem tradycyjnym oraz gdzie znajdę numer konta bankowego?

Tak, taka forma płatności jest dostępna w naszej drogerii internetowej. Dane do przelewu dostępne są w zakładce "Wysyłka i cennik", informacje te również wysyłane są drogą mailową, po złożeniu zamówienia.

 



CENY, OFERTA

  1. 1. Czy jest możliwość wyboru odpowiedniego koloru / wersji produktu, który chcę zamówić?

Zgodnie z informacją podaną na naszej stronie, nie mamy możliwości wyboru konkretnej wersji produktu.

  1. 2. Kiedy będzie dostępny produkt, na który czekam?

Jeśli nie ma braków u producenta lub w hurtowniach, produkt powinien pojawić się w drogerii w najbliższym czasie. Zachęcamy do kliknięcia w przycisk „powiadom o dostawie” – jeśli produkt pojawi się na stanie magazynowym, otrzymają Państwo wiadomość mailową.

 

ZWROTY, REKLAMACJE

  1. 1. Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?

Reklamacje są rozpatrywane najpóźniej do 14 dni od momentu złożenia reklamacji drogą mailową, jednak zwykle ten czas jest o wiele krótszy.

  1. 2. Ile mam czasu na zgłoszenie reklamacji?

Czas na zgłoszenie reklamacji to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Najlepiej, gdy reklamacja zostanie zgłoszona niezwłocznie po stwierdzeniu wady produktu.

  1. 3. Co zrobić, gdy zobaczę, że przesyłka jest uszkodzona?

Fakt ten należy zgłosić do Biura Obsługi Klienta w możliwie najkrótszym czasie od dnia otrzymania przesyłki. Celem usprawnienia procesu reklamacji należy (najlepiej) w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i poinformować nas o zaistniałej sytuacji.

  1. 4. Co zrobić, gdy zawartość paczki jest inna niż zamówiona, bądź niekompletna?

Ten fakt należy zgłosić bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta najlepiej drogą mailową na adres bok@drogeriawapteka.pl

  1. 5. Czy mam możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera?

Gdy przesyłka posiada oznaki naruszenia, kurier jest zobowiązany poczekać, aż sprawdzimy stan i zawartość paczki w jego obecności. Jest to nawet zalecane ze strony naszej firmy, gdyż znacznie ułatwia to ewentualne reklamacje.

  1. 6. Przysługuje mi odstąpienie od umowy, jak mogę zrezygnować z zamówienia?

Czas na odstąpienie od umowy (nawet bez podania przyczyny) wynosi 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Prosimy o dokonanie zwrotu produktu lub całej paczki wraz z formularzem „Odstąpienia od umowy” na adres naszej drogerii internetowej.

  1. 7. Czy wszystkie produkty mogę zwrócić do drogerii?

Nieotwarty produkt można zwrócić do naszej drogerii w przeciągu 14 dni od dnia odebrania paczki. Należy pamiętać, że zgodnie z naszym regulaminem, nie można zwracać produktów, które są produktami z krótką datą ważności (jeśli informacja o dacie ważności była widoczna na stronie), są produktami przeznaczonymi do użytku osobistego lub są otwarte, a znajdowały się w zapieczętowanym opakowaniu

  1. 8. Otrzymałem zniszczoną przesyłkę. Dlaczego muszę spisać protokół szkody?

Zgodnie z regulaminem drogerii, w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego uszkodzonej przesyłki, niezbędne jest spisanie protokołu szkody z firmą kurierską. Protokół szkody to dokument potwierdzający fakt uszkodzenia przesyłki podczas transportu i priorytetowy dowód w procesie reklamacyjnym.